בניסאן החליטו שהגיע הזמן ש-370Z, שהוצגה עוד בשנת 2009, תעבור עדכון נוסף. בעידן הנוכחי הודעה על עדכון שכזה גורמת לנו לנוע באי נוחות בכיסא – בדרך כלל היא כוללת פסקאות ארוכות על מערכות בטיחות מתקדמות או הפחתת זיהום האוויר של המכונית, שלא פעם מגיעה בזכות מעבר למנוע קטן ומוגדש. זיהום אוויר ובטיחות זה חשוב, אבל זה לא הדבר הראשון (או השני) שעובר לנו בראש כשאנחנו חושבים על מכוניות כמו ה-370Z.
אז אפשר להירגע, ההודעה של ניסאן הייתה מאוד ממוקדת. נתחיל מהסוף – המנוע, אולי המרכיב שהכי עושה את ניסאן 370Z למה שהיא, נשאר ללא שינוי. זה אומר V6 אטמוספרי בנפח 3.7 ליטר המפיק 328 כ”ס ב-7,000 סל”ד.
השינויים כוללים בנוסף כמה עדכונים לעיצוב החיצוני – פגוש אחורי וידיות דלתות מושחרים, חישוקי 19 אינץ’ חדשים ועוד. בפנים יש מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך בגודל 7 אינץ’ ועוד כמה שינויים קלים. הגרסה הידנית זכתה לעדכון משמעותי יותר ומעתה מתהדרת בקלאץ’ מבית אקסדי (EXEDY) שמבטיח תפעול קל ומדויק יותר של דוושת המצמד.
אלה, בגדול, השינויים לשנת 2018. אפשר לנשום לרווחה. גרסת הניסמו נותרה ללא שינוי, וכך גם הרודסטר.
ואם כבר התכנסנו כאן לפני שבת, נזכיר לכם את הסרטון שהכינה ‘הוניגן’ יחד עם ריס פורסברג וראיין טורק שמציגים יכולת מופלאה לשמור ניסאן 370Z (מוסבות למכונות דריפטינג מקצועיות, כמובן) על הצד בלב קניון נטוש. לא סרטון חדש, אבל תמיד מהנה לצפייה: