מעצב הרכב מרצ’לו גנדיני הלך לעולמו
מעצב הרכב האגדי מרצ’לו גנדיני, מי שאחראי לכמה מהמכוניות היפות ביותר שנוצרו בכל הזמנים, הלך לעולמו. על פי הדיווחים בתקשורת האיטלקית גנדיני מת בביתו בטורינו בגיל 85 מסיבה שכרגע לא
מעצב הרכב האגדי מרצ’לו גנדיני, מי שאחראי לכמה מהמכוניות היפות ביותר שנוצרו בכל הזמנים, הלך לעולמו. על פי הדיווחים בתקשורת האיטלקית גנדיני מת בביתו בטורינו בגיל 85 מסיבה שכרגע לא
וויין גריפית’ס, הנשיא והמנכ”ל של סיאט וקופרה, הוא מסוג האנשים שבולטים בסביבה. אפשר נוכח העשייה שלו להצהיר שהוא איש חזון עם כיוון ברור מאוד. גם עושה רושם שאין לו בעיה
ממש לאחרונה עלתה על כבישי ישראל פורשה 911 דקאר מהמהדורה המיוחדת שנבנתה כהומאז׳ לפורשה 953 שזכתה בראלי פריז דקאר בשנת 1984. שנתיים מאוחר יותר זכתה פורשה שוב בראלי דקאר, הפעם
סיאט איביזה, הסופרמיני המוכרת והמצליחה, חוגגת 40 וזו בהחלט סיבה למסיבה. מדובר בדגם מצליח, כזה שתרם רבות למותג הספרדי רבות, הכניס אותו לעידן המודרני בתעשיית הרכב וביסס את מעמדו בשווקים.
אסטון מרטין DB7 בתחילת שנות ה-90′ מצאה את עצמה אסטון מרטין במצב לא פשוט עם מכירות צולעות הודות לקו דגמים מצומצם ששורשיו מגיע עד ל-V8 מאמצע שנות ה-70′. המעבר לבעלות
ההיסטוריה של תעשיית הרכב ועולם מרוצי המכוניות סיפקה אינספור סיפורים, דרמות ומאבקים שיכולים לשמש בסיס לסרטים שוברי קופות. אך עם זאת, כמות הסרטים המוטוריים העלילתיים שהופקו במהלך השנים דלה למדי.
לפני כחודש עלתה לאוויר בישראל העונה ה-18של Wheeler Dealers (בקיצור WD) הנקראת אצלנו כמיטב השיבוש “השיפוצניקים” החוגגת השנה 20 שנה לעלייתה לאוויר. בטרם עלתה העונה, יצאנו לראיין את מייק ברואר
במשך שנים שוברות מכוניות פרארי נדירות בעקביות שיאים במכירות פומביות, אך ישנו דגם אחד שנחשב לנחשק מכולם על ידי האספנים ושובר את השל עצמו. מדובר בפרארי 250GTO אשר יוצרו ממנה
מכוניות עם ייחוס של הופעה בשוברי קופות הוליוודיים תמיד זוכות להילה מיוחדת, שמתורגמת לשווי גבוה כאשר הן מגיעות למכירה פומבית. דוגמה טובה לכך היא מכונית הלמבורגיני קונטאש שהופיעה בסרט “הזאב
כבר נהגתי את הדרך הזו בכביש 6 לכיוון דרום מאות פעמים, עם כל כך הרבה מכוניות. המשך הדרך בכביש 40 המתפתל הייתה לרוב בחירה של בריחה, כשרוצים כביש פתוח ושקט.