ההיסטוריה של כריס גודווין ומקלארן שלובות אחת בשנייה. כיום גודווין הוא נהג המבחן הראשי של החברה, אבל הם התחילו את הדרך המשותפת עוד בשנות ה-90′ המאוחרות. ב-1997 התחרה עבורה באליפות ה-GT העולמית והיה אמור להשתתף גם בלה-מאנס (דבר שנמנע ממנו בגלל בעיות טכניות במכונית).
הוא המשיך להתחרות עבור מקלארן במשך כמה שנים, ואז עשה סיבוב בקבוצות אחרות, עד שלבסוף חזר לעבוד (ולהתחרות) עם מקלארן ומרצדס על ה-SLR. מאז הוא חלק בלתי נפרד מהיצרנית הבריטית, ולקח חלק מרכזי בפיתוח כל המכוניות של החברה בעידן החדש, החל מה-12C ועד למקלארן סנה שהוצגה לאחרונה. הוא גם זה שהקיף את הרינג עם ה-P1 בפחות מ-7 דקות בתקופה שעוד לא התרגלנו לראות זמנים שכאלה.
כעת באסטון מרטין מדווחים בגאווה שהצליחו למשוך את גודווין אליהם, וכי הוא יצטרף כבר בזמן הקרוב לעבוד על דגמיה העתידיים של החברה כנהג המבחן ה”מומחה” שלה.
אז מה בתכנית? כריס גודווין יצטרף קודם כל לצוות שעובד על הוולקירי המבטיחה, שלפניה עדיין דרך ארוכה לעבור עד שתגיע לייצור. הפידבק של נהג המבחן המנוסה, שחתום על כל מכונית מקלארן שיצאה בשנים האחרונות, בוודאי לא יזיק.
אבל הוולקירי של אסטון היא לא המשימה היחידה שעומדת בפניו. היצרנית שמוכרת בעיקר בזכות מכוניות ה-GT היפות שלה מתכננת להתפרש בשנים הקרובות לכמה תחומים חדשים. מצד אחד יש כמה רכבי פנאי בתכנית, אבל אסור לנו לשכוח שמוקדם יותר השנה אישרו באסטון את התכנית לייצר מכונית ספורט עם מנוע מרכזי, מתחרה לפרארי 488 ומקלארן 720S.
בינתיים, עד שנראה את היצירות החדשות של אסטון מרטין מקבלות אופי תחת שרביטו של גודווין, אתם מוזמנים לצפות בסרטון קצר על האיש כשהוא מתחרה במקלארן M1B הפרטית שלו בגודווד (מי שלא יכול להתאפק מוזמן להעביר לדקה 3:00 בסרטון). בסך הכל בחור חביב…