אם אנחנו היינו נמצאים במקומם של החב’רה בבוגאטי, כנראה שהיינו קצת מבואסים. לא מספיק שבוגאטי שירון, פאר היצירה שלהם, לא כל כך נמכרת – אלא שגם את ההישגים המרשימים שהיא מציגה ממהרות כל מיני יצרניות קטנות לנכס לעצמן, כך היה עם קוניגסאג ששברה את שיא ה-0-400-0 עם האגרה RS שלה. כעת שועטת לכיוונה הנסי ונום F5 שתוצג בקרוב ומסמנת מטרה גדולה על שיא המהירות הקרקעי.
נכון, בוגאטי עוד לא קבעה את השיא (היא מתכננת לעשות זאת מתישהו בשנה הבאה) אבל כבר עכשיו הודיעו בסדנת הנסי שלא משנה איזה רף השירון תציב – הם מתכוונים לעבור אותו. הם יעשו זאת עם כאמור עם ה-F5 החדשה, שצפויה להיחשף עוד השנה.
אז מה אנחנו יודעים על הוונום F5? בשלב זה מעט מאוד. ממה שנמסר מהסדנה הטקסנית מדובר במכונית חדשה שהיא מתכננת מן היסוד. המנוע יהיה ככל הנראה V8 מוגדש, למעשה גרסה משודרגת של זה שהניע את הוונום GT (ששברה את שיאי המהירות של הוויירון) רק שכאן ההספק יעלה לאזור ה-1,500 כ”ס.
לקראת החשיפה ההולכת וקרבה בהנסי מציבים כעת באופן רשמי יעד של מהירות מרבית שתנוע סביב 480 קמ”ש, ומוסיפים תמונת טיזר קטנה שחושפת טפח קל מהמכונית. לשם השוואה בבוגאטי מדברים על מהירות מרבית של כ-460 קמ”ש, כך שאם ההערכות של שתי החברות נכונות נקבל לנו סיפור נוסף של דוד מול גוליית. אנחנו כבר לא יכולים לחכות.