ב.מ.וו M5 החדשה יכולה לנוח בשקט על זרי הדפנה עכשיו. למרות שהיא מונעת בארבעת גלגליה, היא יודעת לזוז גם בכוחה של הנעה אחורית בלבד. ואם יש דרך טובה להוכיח את זה, זה לשים אותה על הצד.
בשלוחה האמריקאית של ב.מ.וו לא הסתפקו בהחלקה קלה כזו או אחרת. הם קבעו לעצמם מטרה ברורה – שמונה שעות רצופות בהחלקה. מטרה שתנפץ את כל שיאי העבר.
בשביל לעשות את זה הם הלכו בדרך הארוכה. למרות שהחוקים לשבירת השיא הזה מתירים התקנת מיכל דלק גדול, החברה החליטה ללכת בגישה שונה, לכבוד שבירת השיא הזה.
כמו שכבר הבנת מהתמונות הם ייצרו מתקן שיאפשר תדלוק תוך כדי נסיעה, בהשראת תדלוק אווירי. בכל פעם שנגמר הדלק במיכל, נשלחה ב.מ.וו M5 נוספת אל משטח ההחלקה כשהתדלוק מתבצע בדריפט מתואם בין שני הנהגים.
נסה לחשוב כמה מעייף לשמור על מכונית בהחלקה לאורך 8 שעות רצופות ועכשיו דמיין כמה דיוק ותיאום דורש תדלוק כזה. פשוט מטורף. ככה יצא, ד”א, שב.מ.וו קבעו עוד שיא ‘על הדרך’ – הדריפט הארוך ביותר של שני רכבים, כשלאורך שעה החליקו שתי המכוניות במקביל למרחק של 79 ק”מ.
המספרים היבשים מדברים על שמונה שעות רצופות במהלכן שהתה ב.מ.וו M5 החדשה בדריפט לאורך 372 ק”מ! השיא הקודם אגב שייך לטויוטה GT86 שהחליקה לאורך 143 ק”מ בלי לעצור. אנחנו מורידים את הכובע בפני ב.מ.וו על התכנון והביצוע.