אחרי שגילינו שעשירי העולם לא ממש מתרגשים מהשירון החדשה (ואם לומר את האמת, קצת בצדק…) ופנקס ההזמנות נותר קצת ריק, בבוגאטי הבינו שהם חייבים לעשות משהו בנידון. מה עושים במצב כזה? מתחילים לעבוד במרץ על ניסיון שבירת שיא המהירות למכונית סדרתית. בוגאטי שירון מגיעה מוגבלת ל-420 קמ”ש “בלבד” בכביש הציבורי, אבל ע”פ ההערכות בגרסה ללא הגבלה שתשמש לניסיון שבירת השיא היא צפויה להעפיל ליותר מ-440 קמ”ש.
בינתיים, עד שתסיים לעשות את ההתאמות הנדרשות, בוגאטי מגרה אותנו עם סרטון קצר שמדגים תאוצה מ-0 ל-400 קמ”ש. כן, 400 זה מספר הרבה יותר הגיוני מ-100 במכוניות בסדרי גודל כאלה, כנראה.
0 – 400 km/h (249 mph) in 32.6 seconds #Chiron
Posted by Bugatti on שישי 8 ספטמבר 2017
למרות שאת סוף התהליך בוגאטי לא הציגה לצד שעון עצר, היא מבטיחה שאת המאוץ הלא ממש קלאסי הזה היא מסיימת ב-32.6 שניות בלבד, ומראה את מחט המהירות שממשיכה לטפס בקצב נאה.
400 קמ”ש ב-32.6 שניות זה מאוד מרשים, אבל מכיוון שאין ממש מתחרות שמגיעות למהירות הזו וכדי לשים את הדברים בפרופרציה הנכונה נשווה את התאוצה שלה במהירויות “נמוכות” לאחת מהמכוניות המהירות ביציאה מהמקום – למבורגיני אוונטדור S. את המאוץ ל-200 קמ”ש הלמבו מסיימת ב-8.8 שניות, הבוגאטי צריכה רק 6.4 שניות (ונזכיר שמרצדס פרויקט 1 מבטיחה מאוץ ל-200 קמ”ש בפחות מ-6 שניות). ל-300 קמ”ש תצטרך להמתין 24.2 שניות בלמבו, והבוגאטי תחלוף על פניהם בתוך 13.4 שניות – 10.8 שניות מהר יותר.
אז מתי נראה את בוגאטי שירון שוברת את שיא המהירות? בבגואטי לא נוקבים בתאריך רשמי, אבל השמועות מדברות על מתישהו בתחילת שנת 2018.